امضای تفاهم‌نامه مشترک همکاری میان سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری و مرکز تحقیقات راه،‌ مسکن و شهرسازی

 

این تفاهم‌نامه مشترک همکاری که از سوی مهندس ایلخان رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری و دکتر شکرچی‌زاده رئیس مرکز تحقیقات راه،‌ مسکن و شهرسازی به امضا رسید، با در نظر گرفتن ظرفیت‌ها و امکانات طرفین و همچنین تسهیل در برقراری ارتباط با بخش‌ها و اجزای دستگاه‌های طرف تفاهم‌نامه، بر ایجاد و گسترش همکاری‌های علمی و پژوهشی فی‌مابین تاکید دارد.
مهندس ایلخان رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری در جلسه امضای تفاهم‌نامه مشترک همکاری با تاکید بر ظرفیت‌های سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری و حضور افراد متخصص و باتجربه در این مجموعه گفت: اعتقاد ما بر این است که با بهره‌گیری از تکنولوژی و فناوری‌های روز می توان شیوه های ساخت و ساز و صنعت ساختمان را بهبود بخشید. در حال حاضر در زمینه استفاده از ماشین‌آلات جدید اقداماتی شده است  ولی از نظر استفاده از مصالح و تکنیک ساخت به روش‌های قدیمی عمل می‌کنیم.

وی افزود: مجموعه مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری می‌توانند با تکیه بر ظرفیت های بالای خود، در حوزه تولید و ترویج دانش گام‌های بزرگی بردارند
رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری ادامه داد: در حال حاضر تقاضاهای زیادی از واحدهای استانی خود برای ارتقای دانش اعضا داریم که مایلیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی،‌ در جهت ترویج دانش مثمرثمر واقع شویم.

 

دکتر شکرچی‌زاده رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی نیز در این جلسه با بیان این مطلب که ارتباط نزدیک و متقابل میان مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و بسیج مهندسین عمران و معماری می‌تواند به افزایش بهره‌وری فعالیت‌های هر دو مجموعه کمک شایانی بنماید گفت: مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی بر پایه پتانسیل‌های بالای علمی و تحقیقاتی خود، می‌تواند همکاری‌های بسیار خوبی را با سازمان‌های مختلف در جهت توسعه دانش در حوزه راه و ساختمان ایجاد نماید.

وی افزود: امید داریم تا با امضای این تفاهم‌نامه مشترک بتوانیم فعالیت‌های بسیار تاثیرگذاری را در جهت اجرای مفاد تفاهم‌نامه و دستیابی به اهداف تعیین شده به انجام برسانیم.