غضنفری گفت: استفاده از ظرفیت کشاورزی و معادن شهرستان دشتی می توانداین شهرستان را از رکود فعلی اقتصادی خارج کند

سرهنگ  دوم پاسدار علی غضنفری فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی در دیدار با منتخبان و نخبگان علمی شهرستان دشتی در سخنانی اظهار داشت: یکی از حوزه هایی که امروزه برای کشور ما نگرانی ایجاد کرده است عدم ابتکار ونظریه پردازی در حوزه اقتصاد مقاومتی است .

 

وی گفت: هر کشوری که بتواند ابتکارات بیشتری در تولید علم و همچنین اقتصاد داشته باشد و به تولیدات داخلی خود اتکای بیشتری داشته باشد می تواندآینده بهتر و روشنتری داشته باشد و در همین راستا رهبر معظم انقلاب در نشست ها و جلسات مختلف بحث اقتصاد مقاومتی را بیان و سیاست های آن را ابلاغ  و بر اجرای آن در حوزه های مختلف تاکید فراوان فرمودند.

 

غضنفری افزود: کشور ژاپن با تکیه بر تولید داخلی خود و همچنین استفاده مناسب از نیروی انسانی توانست به قدرت اقتصادی بزرگ در جهان تبدیل شود و ما نیز می توانیم با اتکا به تولیدات خودمان و نقشه راهی مانند اقتصاد مقاومتی و همچنین مدیریت جهادی مناسب به قدرت اول اقتصادی منطقه تبدیل شویم.

وی خاطر نشان ساخت:  شهر خورموج که اکنون به یک شهر کاملا مصرفی تبدیل شده است می تواند با ساماندهی شهرک های صنعتی و همچنین استفاده از پتاسیل های موجود در شهرستان و همچنین استفاده مناسب از اقتصاد مقاومتی و تمرکز برتولید داخلی خود به شهری کاملا تولیدی تبدیل شود و ما در مجموعه بسیج شهرستان نیز با تسهیلات اقتصاد مقاومتی آماده کمک به جوانان این شهر هستیم.

 غضنفری در پایان اضافه کرد: استفاده از ظرفیت کشاورزی  و معادن شهرستان دشتی می توانداین شهرستان را از رکود فعلی اقتصادی خارج کند و بسیج مهندسین شهرستان دشتی با استفاده از پروژه های علمی مناسب و مشاوره علمی در راستای اقتصاد مقاومتی، گامهای مناسبی در این زمینه بردارد.