به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسین، بیانیه سازمان بسیج مهندسین صنعتی بمناسبت دهه شکوهمند فجر و پیروزی انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین

باز هم بهمن و باز هم شمیم دلنواز انقلاب به مشام مستضعفین جهان می رسد و یادآوری می­کند روزهای آغازین انقلاب را، که ندای الله­اکبر از هر کوی و برزن این سرزمین تا آسمان بلند بود.

در حالی وارد سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می­شویم که وعده­های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) یکی پس از دیگری محقق می شود و طلیعه پیروزی نهایی مکتب اسلام ناب محمدی(ص) در جهان روز به روز بیشتر نمایان می شود. سران رژیم­های فاسدی که از آغاز، مقابل نهضت اسلامی ما ایستادند یکی پس از دیگری سقوط می­کنند و با سرعتی باور نکردنی جای خود را به اسلام گرایان و دوستداران انقلاب اسلامی می دهند.

  دهه فجر و ایام سالگرد پیروزی انقلاب در تقویم سالنما برای ملت حرکت آفرین ایران فقط مناسبتی تقویمی و تاریخی نیست، بلکه فرهنگ و دیدگاهی است که در آن تجدید عهد و میثاق نیروهای انقلاب برای افزایش شتاب هر ساله انقلاب نهفته است.

ملت ایران در روز 12 بهمن سال 1357 با استقبال پرشور از رهبر کبیر انقلاب، سرود فتح و پیروزی را سرداده و شمیم دل انگیز آزادی را در سراسر فضای ایران اسلامی منتشر کردند و این بازگشت، سرآغازی بر غلبه اراده مردم بر حکومت 2500 ساله رژیم ستمشاهی و استکبار جهانی بود. انقلابی که با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و پشتیبانی ملت، نه تنها باعث قطع ید و منافع استکباری شد، بلکه تحولی را در دنیای اسلام و نور امیدی در دل مستضعفان جهان بوجود آورد که با الگوگیری از آن، منافع ظا لمان و ستمگران به خطر افتاد و تمامی معادلات سیاسی استکبار را بر هم ریخت و ایران عزیزمان،کانون توجه سیاستمداران و عموم مردم جهان شد. پیروزی انقلاب اسلامی بی شک معجزه ای الهی بود که براساس آموزه­های دینی و اسلامی به دستان مهدوی حضرت امام روح الله(ره) و مدد مردان خداجو و زنان با ایمان این مرز و بوم انجام پذیرفت و برای مظلومان و رنج کشیدگان تاریخ نویدی الهی بود.

ظهور انقلاب اسلامی ایران حاصل تلاشها و زحمات بی شائبه اولیای دین در جهت اجرای قوانین اسلام و برپایی حکومت عدل الهی بوده و بزرگترین شوک قرن را برپیکره ی سرمداران غرب و شرق وارد آورد و یک جریان جدیدی را از نظر فکری و اعتقادی در درون نظام­های فکری وجهانی پدید آورد.

امروز، ملت ایران در سایه توکل به خداوند و اندیشه های امام راحل و نیز رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه­ای(مدظله العالی)، مقاوم تر شده و راه پرافتخار خود را با قدرت و تکیه بر ملت دلیر و بخصوص نسل جوان و آگاه کشور ادامه می دهد.

جهاد اقتصادی بزرگ ملت ایران تازه آغاز شده و جوانان پر استعداد و نابغه ایرانی با همدلی و همزبانی در کنار یکدیگر و با حرکتی شگفت آور در این عرصه ثابت خواهند کرد، چیزی از اسلاف خود در دفاع مقدس کم ندارند. یقینا جوانان امروز ایران اسلامی این توان را دارند که با درخشش در عرصه جهاد اقتصادی، بنیه اقتصادی را برای کشور پی ریزی کنند که دنیا را در برابر عظمت ملت ایران به خضوع وادارد.

تحقق کامل اهداف انقلاب نیازمند کار و تلاش بی وقفه و داشتن بصیرت انق

لابی است که با امید به پروردگار متعال که پیروزی مومنان را خود تضمین کرده است؛ اطمینان داریم که این مسیر را با سربلندی و عزت خواهیم پیمود.

و اکنون در آستانه سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی ما مهندسین بسیجی صنعت ضمن حضور پرشور در مراسم جشن­های دهه فجر انقلاب اسلامی، بخصوص راهپیمایی عظیم 22 بهمن، همه اقشار مختلف و دلسوزان ایران اسلامی را به خصوص جامعه مهندسین صنعتی کشور را به حضور گسترده در این راهپیمایی دعوت نموده و آمادگی خود را جهت خدمت در تمامی عرصه­های مورد نیاز کشور از جمله تحقق اقتصاد مقاومتی، فعال نمودن چرخه صنعت کشور و حضور پرشور و اثرگذار توام با بصیرت در انتخابات اعلام نموده و دست در دست آحاد ملت تحت رهبری­های حکیمانه حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) حماسه ای دیگر را در برابر دشمنان اسلام و قران رقم زده و در پاسداری از آرمانهای بزرگ امام عزیز و خون پاک و مطهر شهیدان از بذل هیچ چیز دریغ نخواهیم ورزید و با توکل به خداوند، پرچم مقدس این نظام را به صاحب اصلی­اش حضرت بقیه ا... اعظم (عج) خواهیم سپرد.