ایام محرم الحرام حسینی یادآور روزی است که ندای «هیهات من الذله» و ظلم ستیزی امام حسین (ع) برای رهایی ملت ها از یوغ استبداد و ستم در طول تاریخ طنین انداز شده است.

زمانی که این ندا را عاشقان و یاوران امام خمینی (ره) و پیروان عاشورایی ایشان لبیک گفتند و بر علیه ستمگری و ظلم آن مستبدان زمانه خروشیدند، کمتر کسی باور می کرد این حرکت به پیروزی منجر شود.

انقلاب شکوهمندی که سبب وزش نسیمی شد  که با خود رایحه ی خوش عدالت خواهی و ظلم ستیزی را به مشام ضعیف نگه داشته شدگان عالم رساند و ندایی برخاست که فطرت های تکیده و زخم خورده ی آنان را بی واسطه مخاطب ساخته و روح و جان زنگار گرفته ی آنان را صیقل داد.

انقلاب اسلامی تمام ماهیت و هیمنه ی استکبار و مستکبران را به مبارزه طلبیده بود و این خود کافی بود تا جبهه ی کفر جهانی هر آنچه در چنته دارد برای نابودی آن به کار بندد. از ترور، خشونت، جنگ نظامی و دامن زدن به روحیه ی تجزیه طلبی گرفته تا جاسوسی برای سازماندهی گروهک های آدمکش و برانداز.

13 آبانماه روزی است که دست چدنی استکبار از زیر دستکش مخملین آن نمایان گشت و همه ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی دیدند که در پشت ظاهر فریبنده ی استکبار چهره ای زشت و کریه جلوه گر شده است.

اکنون 36 سال از آن فتح الفتوح می گذرد. سالهایی که در طی آن استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ هر آنچه در توان داشته برای خاموش کردن این بانگ بیدار باش به کار بسته و آنچه نکرده خارج از توان و قدرتش بوده و امروز با اندوخته سی و چند سال دشمنی و توطئه چینی و آزمودن راهکارهای گوناگون، به این نتیجه رسیده است که اگر قرار است پایانی بر این خیزش ظلم ستیزانه متصور بود، این پایان تنها و تنها از مسیر استحاله ای از درون می گذرد. از همین روست که تاکتیک جنگی خود را از جنگ سخت و نظامی به جنگ نرم و فرهنگی تغییر داده است.

امروز مصداق بارز استکبار جهانی، آمریکای جنایتکار است که دستش به خون هزاران مسلمان بی گناه منطقه غرب آسیا رنگین شده است.همه ی ملت ایران اسلامی و ملت های آگاه جهان می دانند که داعش،  آل سعود و ایادی وابسته به آمریکا بازیگرانی هستند که نقشه های شوم شیطان بزرگ را در منطقه اجرایی می کنند تا شاید سگ دست پرورده ی آمریکا یعنی رژیم غاصب صهیونسیتی به آرامش برسد.

اما این خیال خام نیز با آغاز انتفاضه سوم فلسطینیان به کابوسی تلخ برای آنها تبدیل شده است کابوسی که با شهادت هر رزمنده ی فلسطینی برای آنها ترسناک تر و وحشتناک تر می شود.

جنگ های نیابتی آمریکا و وابستگان آنها در عراق ، سوریه، یمن و دیگر نقاط جهان اسلام نشانگر استیصال و درماندگی آنهاست که روز به روز نشانه های آن پر رنگ تر و افول آنها را نزدیک تر می کند.

آنها خود دریافته اند حمله نظامی به سوریه،عراق و یمن بزودی با شکست آنها؛ تشت رسواییشان را به صدا در خواهد آورد و لذا با چرخشی آشکار، تنها راه حل بحران را گفتگو و مشارکت ایران اسلامی در مذاکرات صلح می بینند.

مذاکرات هسته ای اخیر نشان داد که گزینه نظامی ادعایی واهی و پوچ بوده و راهی به جز مذاکره و گفتگو برای آنها نمانده است. لذا آنها در صدد هستند اهداف پنهان خود را از طریق مذاکره به دست آورده و راههایی برای نفوذ در دیوار مستحکم مقاومت و پایداری ملت ایران بیابند.

تایید مشروط برجام توسط مقام معظم رهبری نشان از آن دارد که جدای از محاسن آن باید این روزنه های نفوذ را با مراقبت و هوشیاری بست و اجازه نداد که برجام موجب عقب ماندگی در زمینه هسته ای و وابستگی هر چه بیشتر به خارج از کشور گردد.

مهندسین بسیجی شهرستان دشتی نیز با تأسی از رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)؛ همگام با سایر مردم ایران اسلامی و همصدا با ملت های دیگر و تمام آزادیخواهان جهان با حضور حماسی خود در روز 13 آبانماه روز شناخت یزیدیان زمان، فریاد انزجار و کینه خود را از استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار سر خواهیم داد.

** مرگ بر آمریکا – مرگ بر آمریکا **