روز قدس یکی از بزرگترین یادگارهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است،روزی مقدس که امام راحل(ره)آنرا روز مقابله مستضعفین با مستکبرین و روز حیات اسلام نامید.
رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای در این راستا می فرمایند: «مردم ایران به عنوان متولیان روز قدس، باید کاری بکنند که برای دیگر ملت ها سرمشق شود؛ چون هر سال ملت های دیگر در گوشه و کنار، حتی در خود اروپا و جاهای دیگر به تبع شما، روز قدس را گرامی می دارند».

بسم الله الرحمن الرحیم

وَنُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ   قصص/5

روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست های سفاک و جنایتکار و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. روز قدس میراث گرانبهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است بیانگر اعتقاد و پایبندی به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.

رژیم غاصب صهیونیستی و سردمداران زور و تزویر به سرکردگی شیطان بزرگ و دولت غرب، مردم مظلوم فلسطین را به مسلخ بردند و متأسفانه بعضی سران شکم باره و دنیاطلب عرب شاهد تجاوز، قتل و نسل کشی مردم غیرنظامی و بی پناه فلسطین هستند و افتخار نوکری و خوش خدمتی شیاطین بر سینه دارند.

ننگ و نفرین بر کوردلانی که سکوتشان لکه ننگی بر سیمای دروغین آنها بوده و یقینا در مؤاخذه و عقوبت عظیم الهی مسئول و شریک جرم و جنایت هستند.

رژیم کودک کش صهیونیست باید بداند حکومت اسلامی و بویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به حق ملت فلسطین حمایت کرده و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: "مسئله فلسطین همچنان یک مسئله اصلی برای جمهوری اسلامی ایران است و هیچ گاه از دستور کار نظام خارج نخواهد شد. مسئله فلسطین عرصه یک مجاهدت واجب و لازم اسلامی است و هیچ حادثه ای ما را از مسئله ی فلسطین جدا نخواهد کرد" (سالگرد رحلت حضرت امام(ره)، 14/3/94). لذا امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس بیشتر از همیشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه تر از سال های قبل به یاری مردم مقاوم و مظلوم فلسطین بشتابند.

ما جامعه مهندسین صنعتی و عمران بسیجی به همراه سایر متخصصین متعهد، آزاده و دلسوز ایران اسلامی با الهام از مکتب ناب محمدی (ص) و اندیشه های استکبارستیزی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) ضمن همدردی با مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی و مردم دیگر کشورهای جهان در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و با مشت های گره کرده شعار مرگ بر سه قاتل کودکان، آل سعود ، اسرائیل، آمریکای بی وجدان، سر خواهیم داد و از آحاد مردم انقلابی و همیشه در صحنه و روزه دار بویژه قشر مهندسین شهرستان دشتی نیز دعوت می نماییم تا در یاری مظلومان و مخاصمت با ظالمان بپاخواسته و با حضور قدرتمند خود در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیندازند که این اقدام موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی می گردد.