حضور اعضای بسیج مهندسین شهرستان دشتی به مناسبت هفته بسیج در دیدار با امام جمعه محترم شهر خورموج و بیان نکته مهم مهندس روستا مبنی بر عدم استفاده از پتانسیل علمی و فنی قوی در منطقهحجه الاسلام والمسلمین مصلح امام جمعه شهر خورموج از رویکرد بسیج مهندسین در شهرستان استقبال و خاطرنشان کردند که هرچه سریعتر برنامه ها و همکاری در پروژه های فنی مهندسی از طرف بسیج مهندسین شهرستان به ثمر بنشیند تا به خواسته های مقام معظم رهبری نزدیک شویم .

مسئول بسیج مهندسین شهرستان دشتی در دیدار با امام جمعه شهر خورموج به گزارشی از عملکرد 8 ماهه بسیج مهندسین در شهرستان دشتی پرداخت و از تحقیق و توسعه در حوزه های علمی و فنی و همچنین تشکیل کارگروه های فنی مرتبط با نیاز شهرستان و تشکیل کمیته بحران گزارشی مطرح فرمود.

مهندس روستا در ادامه عدم پیشرفت صنعت در منطقه را عدم استفاده از استعدادها و زمینه های علمی و عدم همفکری از مهندسین کاردان و متخصص بومی منطقه دانست و خاطر نشان شد که پتانسیل علمی قوی در منطقه وجود دارد که نیاز به سنجش علمی و مهندسی در منطقه را می طلبد.

روستا در ادامه افزودند در حوزه علمی و فنی مهندسی نباید فقط به گزارشها بسنده کرد ، بلکه باید خروجی ها را بصورت میدانی مورد بررسی قرار داد تا متوجه شد که اهداف مورد نظر تا چه حد محقق خواهند شد .

مهندس علی روستا در پایان دو پروژه علمی و اقتصادی را تشریح و آمادگی بسیج مهندسی در قالب کارگروه های تخصصی را جهت حضور پررنگ در عرصه های اقتصاد مقاومتی و پروژه های عمرانی شهرستان اعلام نمودند.