دکتر نظری گفت : دشمنان ما امروز ایران را به عنوان یک لنگرگاه و کشوری که می تواند تعادل را در منطقه برقرار کند نگاه می کنند و به قدرت بالای سیاسی ایران در منطقه ایمان آورده اند

محمد رحیم نظری معاون سیاسی سپاه بیت المقدس کردستان در جمع منتخبان علمی شهرستان دشتی در سخنانی اظهار داشت: راه برون رفت از مشکلات اقتصادی تکیه بر اقتصاد مقاومتی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی خطوط  و مسیر آن را طی بیاناتی به مسئولان نظام نشان دادند.

 

وی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 دشمنان انقلاب و در راس آن آمریکای جهان خوار رویکرد های متفاوتی را برای از پای درآوردن این نظام به کار بستند که در ابتدای آن رویکردی متقابله گرایانه بر پایه ایجاد جنگ های نیابتی رودرو و یا ایجاد جنگ در منطقه را  در پیش گرفتند.

 

نظری افزود: در مرحله بعد با ایجادموانع مختلف مانند تحریم های اقتصادی بحث بازدارندگی را در پیش گرفتند که در این پروژه نیز موفقیت چندانی کسب نکردند و پس از آن فروپاشی از درون را با تکیه بر برخی عناصر داخلی خود فروخته و در راس آن عناصر فتنه 88  را مورد آزمایش قرار دادند که این نقشه نیز با هوشیاری ملت ایران در روز 9 دیماه نقش بر آب شد.

این مقام مسئول بیان داشت: جدیدترین رویکردی که آمریکاییها امروز در پیش گرفته اند رویکرد تعامل گرایانه از طریق دیپلماسی و مذاکره است تا بتوانند نفوذ خود را به ساختارهای سیاسی، فرهنگی و اقتصادی افزایش دهند و بر این کار خود نیز اصرار فراوان دارند و امیدشان باز هم به حمایت های برخی از عناصر داخلی است.

 

وی اضافه کرد: دشمنان ما امروز ایران را  به عنوان یک لنگرگاه و کشوری که می تواند تعادل را در منطقه برقرار کند نگاه می کنند و به قدرت بالای سیاسی ایران در منطقه ایمان آورده اند و این را می توان از صحبت های رئیس جمهوری آمریکا به وضوح مشاهده نمود و به همین خاطر است که آنها روند دیپلماسی را برای ادامه کار در پیش گرفته اند.

 

نظری در پایان گفت: امنیت بزرگترین نعمتی است که امروز ما در اختیار داریم و کشورهای منطقه خاورمیانه اکنون از این نعمت بی بهره اند و ما این نعمت بزرگ را مدیون رهبری داعیانه ی رهبر معظم انقلاب هستیم .