روستا گفت : طی نشستی که با مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد آقای صفاییان داشتیم مقرر شد از پتانسیل بالای مهندسین متخصص شهرستان دشتی جهت انجام پروژه بزرگترین دهکده گردشگری, تفریحی, دریایی جنوب استان دعوت به همکاری و همفکری و مشاوره شود که این خود نشان از همت بالای جوانان این شهر دارد.

علی روستا مسئول بسیج مهندسین شهرستان دشتی در گفتگو با پایگاه خبری ** ترنم دشتی ** گفت: بسیج مهندسین شهرستان دشتی با بهره گیری از وجود نخبگان این شهرستان هم اکنون آمادگی خود را برای انجام و نظارت بر پروژه های شهرستان دشتی را دارد.

وی افزود: ظرفیت بالای شهرستان دشتی برای پذیرفتن پروژه های بزرگی مانند پارس شمالی نیز نشان از همت بالای جوانان مهندس این شهر دارد .

روستا خاطر نشان کرد: طی نشستی که با مدیر عامل شرکت  عملیات غیر صنعتی پازارگاد آقای صفاییان داشتیم مقرر شد از  پتانسیل بالای مهندسین متخصص شهرستان دشتی جهت انجام  پروژه بزرگترین دهکده گردشگری, تفریحی,  دریایی جنوب استان دعوت به همکاری و همفکری و مشاوره شود که این خود نشان از همت بالای جوانان این شهر دارد.

روستا در پایان تصریح نمود: بسیج مهندسین شهرستان دشتی امیدوار است با تعاملی که با ادارات و سازمانهای شهرستان دشتی و مخصوصا شهر خورموج دارد بتواند آینده شهر خورموج و بحث اشتغال جوانان این شهر را به نتیجه مطلوب برساند.