اعضای بسیج مهندسین شهرستان دشتی در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر کاکی در خصوص موضوعات عمرانی در این شهر بحث و گفتگو کرده و آمادگی خود را برای  مشاوره و همفکری در جهت طراحی و اجرای پروژه های عمرانی در شهر کاکی اعلام داشتند.

در این دیدار دکتر مهرداد یزدان پناه یکی از اعضای بسیج مهندسین شهرستان دشتی با اشاره به وجود ساختار درست یک شهر گفت: هر پروژه ای که در یک شهر اجرا می شود قبل از آن باید دارای یک طراحی و تفکر باشد، که در این صورت کار به صورت ساختاری و اصولی پیش خواهد رفت.

وی افزود: طراحی المان های شهری باید با تفکر در ساختار هر شهر و با توجه به فرهنگ مردم آن دیار باشد تا در ادامه با مشکل و عدم پذیرش مردم مواجه نشود.

در ادامه دکتر شاکری دیگر عضو بسیج مهندسین شهرستان دشتی نیز گفت: شوراهای اسلامی شهر باید برای پیشرفت شهر یک چشم انداز کوتاه مدت و بلند مدت طراحی کنند تا بتوانند توازن و پیشرفت را در شهرها ایجاد کنند.

وی در ادامه افزود: پروژه هایی که در شورای اسلامی شهر مصوب می شود می توان برای هفکری بیشتر به بسیج مهندسین در هر شهر ارسال شود تا با پشتوانه نیروی متخصص، این پروژه ها از نظر فنی با مشکلی مواجه نشوند.